Toimitusehdot

Voimassa 2.4.2020 alkaen

Verkkokauppa

SAVON Kampaamokuningatar Oy (Y-tunnus 2796488-9)
Kirkkokatu 6, 15140 Lahti
info@studiosavon.fi
myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.
Pidätämme oikeuden hintojen, toimituskulujen ja toimitustapojen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupan kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Alaikäinen tilaaja tarvitsee tilauksen tekemiseen huoltajan luvan. Hyväksymällä nämä tilaus- ja toimitusehdot, tilaaja vakuuttaa olevansa täysi-ikäinen, ja alle 18-vuotias vakuuttaa tilaavansa huoltajan suostumuksella.

Maksaminen ja maksutavat

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 020 718 1830
www.paytrail.com

Alla mainitut maksutavat kuuluvat Paytrailin palveluun:

  • Kaikkien kotimaisten pankkien verkkomaksupainikkeet: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Säästöpankki, Oma Säästöpankki, POP Pankki, Aktia, Handelsbanken, Ålandsbanken ja S-Pankki
  • Korttimaksaminen: Visa, Visa Electron, Mastercard, Eurocard ja American Express

Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.

Toimitustavat ja -kulut

Tilauksesi toimituskulut näet toimitus- ja maksutavanvalintasivulla.

Toimitamme tilaukset käyttäen Postin Smart Ship lähetyspalvelua. Jakelu tapahtuu postin omien aikataulujen mukaisesti sen jälkeen, kun paketti on lähtenyt SAVON Kampaamokuningatar Oy:n verkkokaupan varastolta

  • Pidätämme oikeuden lähettää pienet lähetykset kirjeenä kotiin.
  • Pidätämme oikeuden lähettää pakettiautomaatin maksimimittoja suuremmat lähetykset postiin.

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 2 – 5 päivää. Jos tuotetta ei ole heti varastossa ja se tilataan, toimitusaika voi tällöin olla 1-2 viikkoa. Mikäli tuote on väliaikaisesti loppu varastosta, ilmoitamme tästä pikimmiten. Tarkemmat ajat ilmoitetaan tuotevaihtoehtojen yhteydessä. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista.

Peruutusoikeus ja palautusehdot

Sinulla on kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilauksesi 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Digitaalisissa sisällöissä ja palveluissa sinulta on ennen maksutapahtumaa voitu erikseen pyytää suostumus peruutusoikeudesta luopumiseen, jotta palvelu tai digitaalinen sisältö on voitu toimittaa ennen peruutusoikeuden päättymistä.

Hygienia-, ihonhoito-, hiustenhoito-, kosmetiikkatuotteiden sekä sinetöityjen pakkausten osalta palautusoikeus koskee vain avaamattomia pakkauksia. Sinetöitynä toimitettua, avattua edellä mainittua tuotetta ei voi palauttaa.

Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja alkuperäispakkauksessaan. Myös kaikkien lappujen ja hintamerkintöjen tulee olla paikoillaan. Tarkista, että palautat kaikki osat, myös mahdolliset käyttöohjeet ja pakkausmateriaalit.

Käsittelethän palautettavaa tuotetta ja sen alkuperäispakkausta huolellisesti. Mikäli olet käyttänyt tuotetta, käsitellyt sitä huolimattomasti – vastaat tuotteen arvon alentumisesta enintään tuotteen täyteen arvoon saakka.

Sinetöidyt pakkaukset, hygieniatuotteet sekä kosmetiikka-, ihon- ja hiustenhoitotuotepakkaukset tulee palauttaa avaamattomissa alkuperäispakkauksissaan ja palautettavan tuotteen sinetin tulee olla ehjä.

Palautusohjeiden vastaisesti palautettua tuotetta ei hyvitetä eikä tuotetta palauteta takaisin asiakkaalle. Vastaat myös tällöin palautuksen aiheuttamista toimituskuluista. Olethan ensisijaisesti yhteydessä info@studiosavon.fi sähköpostiosoitteeseen jos palauttamisesta ilmenee kysyttävää.

Peruutusilmoitukseen sinun tulee merkitä nimesi, osoitteesi, tilauspäivä, tuote ja se tulee lähettää sähköpostilla osoitteeseen (info@studiosavon.fi) tai postitse alla olevaan palautusosoitteeseen. Tuote tulee palauttaa postitse 14 päivän kuluessa peruutusilmoituksesta alkuperäiskunnossa ja alkuperäispakkauksessa. Palautuskustannukset ovat asiakkaan vastuulla. Liitä kopio peruutusilmoituksesta tuotepalautuksen yhteyteen. Mikäli tuotetta on käytetty, pidätämme oikeuden laskuttaa arvonalennuksesta. Palautuksen voit tehdä myös SAVON Kampaamokuningatar Oy:n liikkeeseen (Studio Savon & Eko, Kirkkokatu 6, 15140 Lahti).

Jos haluat palauttaa tai vaihtaa tuotteita tarkistusajan jälkeen, ole suoraan yhteydessä meihin.

Palautusosoite:

SAVON Kampaamokuningatar OY
Kirkkokatu 6
15140 Lahti

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme 10 euron maksun.

Virheelliset tuotteet

Mikäli olet saanut SAVON Kampaamokuningattar Oy:ltä väärän tai viallisen tuotteen. Ole yhteydessä sähköpostitse verkkokaupan osoitteeseen info@studiosavon.fi. Kirjoita tuotteen vioittumisesta kuvaus tai väärän tuotteen saadessasi mitä tuotetta tilasit. Väärän tai viallisen tuotteen ollessa kyseessä, olemme yhteydessä tilaajaan ja toimitamme uuden tuotteen vastaavan tuotteen kuluitta.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on vioittunut Postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio Postiin.